2012. január 16. 19:07 - Bence1997

Ötletem!!!!!

Battle orders 2.pngEgy hatalmas ötletemet leírtam az előbb????

Nem???????? Akkor most leírom, bő szavúan.................................................

 

SEMLEGES RENDSZEREK SZENÁTUSA!!!!!!!!!!!

Gondoltam egyet, mivel amúgy sem tudunk olyan sokat a semleges rendszerek szenátusáról, meg a szepikéről sem annyira, így gondoltam egyet, és a 3. évadban szerepelni fog a semleges rendszerek szenátusa, majd a 4. évadban a szepiké is. Bár az utóbbit még nem gondoltam át jól.

Ennyi lenne az a kicsi hír. Hamarosan jönni fog a 19. rész, amihez most, vagy holnap fogok majd hozzá!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://theclonewarstortenetek.blog.hu/api/trackback/id/tr843556132

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása