2014. december 24. 15:30 - Bence1997

MEGLEPETÉS!!! EP VII TRAILER ELEMZÉS!

Jó fél hónapja mindenki az EpVII első előzetesének örült(köztük én is) és vagy csalódott vagy k*rvára várós kategóriás lett a film(ez utóbbiba kerültem én :D). Na de nézzük is hogy mivel kedveskedtek J.J. -ék nekünk:

 

November 28. -án robbant a youtube, és mostmár a legnézettebb trailer -nek számít az EpVII TEASER trailer -re! Nem hiába írtam naggyal a teasert, mivel még nem láttunk sokat a filmből csak néhány kockát. Pontosan 7 -t, ezzel gondolom jelezve hogy a 7. epizód jön. No de nézzük szép sorjában az előzetest:

 

Elsőként is egy sivatagi képet kapunk, ami gondolom a Tatooin - mivel más nem nagyon volna, de így a fantázia kicsit leszűkűl. - és a narrátort is halljuk aki Andy Serkis - aki természetesen olyan nagyszerű alkotásokban szerepelt, mint a GYU ( Gollam szerepe volt az övé ) vagy a Kig Kong 2005 -ös újrafeldolgozásában, illetve Christopher Nolan Tökéletes trükk -jében - aki azt mondja hogy egy ősi erő támadt föl. Érzed? Ezután Boyega karaktere jeleik meg, aki rohamosztagos páncélban van. Ez nekem furcsa volt mivel régen pletykáltak ezt-azt, de nem hittem volna hogy igaz. Ha viszont a többi baromság is igaz, akkor ez számomra még az első résznél is szarabb lesz. Már bocsánat.

( Andy Serkis ) Szerintem itt már rejtély hogy ki lehet ő, de sokan egy ősi sithként emlegetik. Szerintem is az lehet, mert igaz hogy 2 szereplőt fog alakítani ( egy emberi lényt, illetve egy motion capture -rel megalkotottat ) DE valahol azt olvastam hogy csak egyetlen egy szereplő megformálására jelentkezett. Majd idővel kiderül.

Ezután egy droidot látunk, ami kicsi, kerek, és vicces. Számomra abszolút Disney -es fogásnak érzem, mivel ált. a Disney csinál ilyen családi dolgokat. ( pl. kedves kisállat vagy valami [ na jó, Jar-jar is hasonló volt de ő róla most nem :D ] ) De a kis droid nagyon jól néz ki, és mi több nem CGI -al megalkotott droid ami azért figyelemre méltó. 

A droid után pár villanásnyira a rohamosztagosok is megjelennek. Számomra nagyon hangulatos az a pár kép, amin szerepelnek. Igazi baljós hangulata van. ( khm..... Baljós árnyak, khm......... ) És tetszik ez az új fejlesztés. 

Mintha a Tatooin -ra érkeznének meg a romik. Talán nem Boyega miatt? Érdekes lenne látni annyi szent.

Aztán Daisy karaktere látható akiről azt pletykálják sokan hogy ő Han -ék lánya. De akkor mit keres ő itt a Tatooin -en? Érdekes, bár Luke eltűnése is ehhez fogható nem? Ezek mind pletykák, de Luke eltűnése úgytűnik h igaz.

X-wingek!!!!!!!! X-wingek, méghozzá újabbak, fejlettebbek. Oscaar karaktere is itt tűnik fel, tehát akkor megvan az új triónk ( PT-trió: Padmé-Anakin-Obi-wan; OT-trió: Han-Leia-Luke; ST-trió: Finn(?)-Rey(?)-Poe(?) ) És hozzátenném, hogy ez a víz feletti repülés k*rvára bejön nekem!

A keresztkardos alak! Na igen, nálam ez vegyes érzéseket táplál. Egyrészt, nem örülök, mert nekem nagyon furcsa volt ez a kard, és pár nappal ezelőtt ( a trailer kiadása előtt ) volt egy kép, ahol ez a kard látszott, és ki volt a gazdája: Revan! Vagy egy olyan hapsi aki pont Revan sisakját hordta. Na ez nálam k*rvára kiveri majd a biztosítékot ha ez így egésztől-mindenestől igaz. Revan maradjon meg csak a Legendsben, nem nagyon rajongtam a régi köztársaságos, 3-5.000 évvel ezelőtti történetekért. Valahogy számomra idegennek hat. De másrészt jó ötletnek tartom, mert ez a kard....... te jó ég. K*rvára jól néz ki!!!

És a vége!!!! Millenium Falcon!!!!!! Emberek, ez valami hihetetlen! Libabőrös lettem ettől a jelenettől. És a végén a zene, és ahogy a logó megjelenik: Star Wars The Force Awakens. 

 

Összegezve:Nagyon jól sikerült darab. Ha ilyen lesz a film is, akkor le a kalappal, DE!!! Vannak benne olyan elemek amik furcsák nekem! 

Hamarosan újabb meglepi következik!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://theclonewarstortenetek.blog.hu/api/trackback/id/tr86998377

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása