2012. február 02. 19:29 - Bence1997

Előzetes II

  • Dooku meditál.
  • Anakin fegyvert fog egy alvilági főnökre.
  • Trippe rátámad egy trandoshanira.
  • Obi-wan, és Ahsoka védekeznek.
  • Anakin mérges.
  • Egy felhőkarcoló felrobban.
  • Dathomir felett egy űrcsata van.
  • Ziro elmosolyodik.
  • Padmé lelő egy droidot.
  • A Qewro felszínén droidok, és klónok ütköznek össze.
  • Egy klónt ellöknek az erővel.
  • Egy alvilági elkiáltja magát.
  • Sidius elmosolyodik.
  • Az éjnővérek harci állásba állnak.
  • Obi-wan szétvág egy droidot.
  • Egy Tri-vadász kerget egy új arc vadászgépet.
  • Windu ellöki Grievoust.
  • Kreater megnyom egy gombot.
  • Bane megkötöz a kezével egy droidot. ( tudjátok hogy )
  • Krell beszédet mond a szenátusban.
  • Kreater bombát dob be egy helységbe.
  • Dooku megrázza Trippe -t.
  • Chiss harcosok menetelnek Dathomiron.
  • Felrobban egy cirkáló.
  • Anakin ki van kötözve.

 

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://theclonewarstortenetek.blog.hu/api/trackback/id/tr14036358

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

argu fisto 2012.02.03. 17:20:24

Jól hangzik! Már várom! Amúgy éépen nézegettem a Star Warsos oldalakat, és nézem, hogy a legtöbbje 90%-a teljesen leállt. Senki sem ír semmit, mint ha már nem is érdekelné az embereket a Star Wars. Volt pl. Clone Wars Blog, az is úgy kb. másfél éve még egy király oldal volt, most meg már több hónapja áll. Meg aztán a társoldalaimnak a zöme is megállt. Hát ez így szomorú. De ez az oldal nagyon jó, és itt jönnek a frissek, meg persze nálam is, csak engem sokszor az iskola, meg a tanulás akadályoz meg abban, hogy szerkesszek, meg van amikor kedvem sincs hozzá.

argu fisto 2012.02.03. 17:29:07

Meg az is durva, hogy én pont 2 éve kezdtem el nézni ezeket a Star Warsos oldalakat. Először Wilwarin Clone Wars fansite oldalát láttam, aztán a társoldalait. Akkor éppen a 2. évadot adták le angolul kb a 14. résznél járhatott akkor. Én azóta nézem a star warsos oldalakat. És hát azóta rengeteg leállt, főleg azok amik akkor virágkorukat élték.

argu fisto 2012.02.03. 17:30:44

Meg aztán annak az évnek a nyarán kav12 ajánlotta, hogy nyissak egy blogot én is ( mert írtam neki a terveimről). Hát ha akkor ő, nem ajánlotta volna ezt, akkor most valószínűleg nem lenne oldalam.

Bence1997 2012.02.03. 18:25:19

@argu fisto: hát ez tényleg szomorú. Én is nap mint nap nézegetem az oldalakat, és igazából már csak a jedirend -re megyek, meg kav oldalára. A többire csak akkor, ha jön valami. Wilwarin oldalára is mentem, de ott is megállt az élet. :D
De rem, hogy én nem fogok ebbe beleesni. Ma is írtam volna bejegyzést, de nem voltam itthon, hanem a szomszédban, mert anyukámék nem voltak itthon. És kb 4 -tő itt vok, de az unokaöcsém átjött, és néztünk egy műsort a gépen, majd nemrég ment haza. Így lehet, hogy most jön bejegyzés, de nagyrészt mivel nincsen 2. évad, így a 3. évad van tervezőben, amit már el is kezdtem. :DDD

argu fisto 2012.02.03. 18:34:23

Hát én mindig ( ha a gép elé ülhetek) megnézem a te oldalad, persze a sajátomat, hogy kaptam e kommentet, a Jedirendet, Kav12 oldalát, Wil oldalát, és még a Star Wars akadémiát, ahol én is tag vagyok ( Fisto a karakterem). Mondjuk az az oldal is meg élt már mindent. Tavaly ilyenkor az az oldal is a megszűnés szélén állt, de aztán a szerkesztő, összeszedte magát, és ujítgatta az oldalt. De most nagyon jól néz ki és rengeteg látogatója van. De ha felmész oda, akkor nézd meg annak az oldalnak a társoldalait. Hát szinte az összes halott.

Bence1997 2012.02.03. 18:44:38

@argu fisto: ok. Asszem már láttam azt, és tény, hogy majdnem mind ki van halva. De azért köszi, hogy szóltál. Megnézem azt, és majd bizonygatok, hogy hogyan szerkesszem jobban a blogot. Igaz, nem kell sokat szerkeszteni, mert ( majdhogynem ) minden nap jön írás itten.
süti beállítások módosítása