2011. december 24. 22:06 - Bence1997

Boldog karácsonyt!!! + hírek

Először is mindenkinek boldog karácsonyt. Így este, utólag is :D

A híreim pedig a következők lennének:

- Sajna a 16. rész nem fog egy darabig megjönni, mert tegnap frissítették a gépem, és hát nincsen word. Ma meg nem tudtam semmit se csinálni, mivel fát díszítettünk, meg hasonlók :D Holnap megpróbálok valami nagyot dobni ezen, de ha nem sikerül, akkor sajna a kövi héten ér rá a dolog. De szerencsére holnap nem lesz annyira sok meló, így a word letöltése, és felrakása sima ügy lesz. Ma nem, mert már fáradt vagyok.

Ennyi a hírem, de a 16. rész így, vagy úgy, de jönni fog kb. szilveszter előtt, vagy akkor :D

Üdv: Bence1997

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://theclonewarstortenetek.blog.hu/api/trackback/id/tr253494037

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

argu fisto 2011.12.25. 12:43:00

BOLDOG KARÁCSONYT!
Am a Fogatversenyháborúval mi van?

Bence1997 2011.12.25. 12:48:14

@argu fisto: hát köszi hogy szóltál :D Ezen a héten nagyon sok dolgom volt, kezdve a hétfői tz kiosztással, meg a sorolni valókkal. A sorozatom nem állt le, de még hozzá se kezdtem. A részek címei már úgy készen is vannak :D De mint már mondtam még nincsen word. ( és oda szoktam rakni a részeket :XP ) Így a sorozattal megint kell valamit csinálni. Sajna ezek vannak most problémáimként: egy: sajna nincsen word, de most ha sikerül, felrakom. kettő: az imperial prisoners is útban van :D a harmadik pedig, hogy a fogatversenyháborúról el is feledkeztem. De most komolyan :D De majd pótolni fogom a lemaradásokat.
süti beállítások módosítása